CREEPYPASTA HİKAYELERİ ● [VOODOO KAREN]

                                               Tahmini okuma süresi — 12 dakika


Merhaba, benim adım Katie; Bu topluluğu buldum çünkü anlatacak bir hikayem var ve takdir edeceğiniz bir hikaye olduğunu düşünüyorum. Kırk yaşındayım ve tüm hayatım boyunca New Orleans yakınlarındaki küçük bir kasabada yaşadım. Toplumda çok iyi tanınan ve saygı duyulan biriyim. Açıkçası size kocamın kim olduğunu tam olarak söyleyemem ama burada ona James diyebiliriz; Onun çok önemli bir adam olduğunu söylediğimde bana güvenin. Ben ise basit bir ev hanımı değilim; Kilisemizin tüm bağış toplama etkinliklerini ben organize ediyorum ve evsizler barınaklarında gönüllü olarak çalışıyorum. Hiç çocuğumuz olmadığı için, her Noel'de yetimhaneye karşı da çok cömertim ve iki kurtarma köpeğimiz var.
Övünmek istemem ama geçmişim konuyla alakalı; onsuz, bu noktaya gelmek için ne kadar ileri itildiğimi tam olarak takdir edemezsiniz! Ben iyi bir insanım ama kurban olmayacağım! Yıl 2022, çok fazla zor ders öğrenildikten sonra “bir şey gör, bir şey söyle” çağında yaşıyoruz. Bir şey görürsek, bunu açık ve net söylemek bizim sorumluluğumuz, görevimiz! Eğer kimse dinlemeyecekse, bağırmak zorundasın! Yine de dinlemezlerse… İşte bu yüzden buradayız.

Dün herhangi bir gün gibi başladı; kahvaltıdan sonra James ofise gitti ve ben birkaç işi halletmeye hazırlandım. Hava Sonny ve Cher için mükemmeldi –yavrularım ve şarkıcılarım! Markete girdiğimizde pencereleri kapalı I Got You Babe'i dinliyorduk. Walmart veya Sam's Club'dan asla alışveriş yapmayız; Elbette, yiyecekleri aracıma teslim ettirebilirim, ancak yerel işletmelerimizi desteklemenin önemli olduğuna inanıyoruz. Bu, tüm bu şeyin bu kadar üzücü olmasının bir nedeni daha.

Oh, ve Sonny ve Cher için endişelenmeyin; Bebeğimi asla arabada bırakmam. Arabanın tepesine bindiler ve çok dikkat çektiler; Biz geçerken herkes sevimli kazaklarına bakmak için durdu.

Ben üretimde durduğumda on dakikadan az bir süre mağazadaydık; buggy asla en fazla iki metre uzakta değildi, ama dağıtıcıdan o plastik poşetlerden birini almak için döndüm; elmalar oradaydı -otuz saniyeden az sürdü- ama geri döndüğümde küçük bir çocuk elini çantamdan çekiyordu! İnanamadım! Sonra, köpeklerimi sevip sevemeyeceğini sorma cesaretini gösterdi! Kıkırdadı 

Eh, bu numaralar beni kandırmaz, ne yapmaya çalıştığını gördüm ve öyle dedim! “Tam olarak ne yaptığını biliyorum; Ebeveynlerin nerede!" Bu onu korkuttu, tamam!

Artık kıkırdamıyordu; Küçük beyninde çarkların döndüğünü görebiliyordum. Annesini donmuş yiyeceklerden çıkardığında neredeyse kendim bulmaya hazırdım. Ben mantıksız bir insan değilim; En iyi ebeveynlerin bile her saniye çocuklarına göz kulak olamamasını anlıyorum, ama özellikle o kadar küçük olanı değil. Gerçek bir zarar verilmediğinden, çocuğa bir ders vermek için sadece basit bir özür istedim; 

Annesinin – bir yetişkin– ne yaptığını biliyor musunuz? Doğruyu söylediğine beni ikna etmeye çalıştı! Beş saniyeliğine gururunu yutmak ve oğlunun bir hata yaptığını kabul etmek yerine, yedi yaşındaki çocuktan daha çocukça davrandı; bana Karen demeye cüret etti! İnternette Karen şakalarını görüyorum, bir kayanın altında yaşamıyorum. Her şeyi bana çevirmeye çalışıyordu; aslında, oğluna her şeyi yaptırdığı oldukça açık hale geliyordu. Çocuğuna yabancılardan çalmayı öğreterek bir dolandırıcılık yapıyor ve eğer yakalanırsa, küçük bir rutini var.
Orada herkesin önünde onu çağırdım ve o anda telefonunu nasıl tuttuğunu fark ettim. Her şeyi kaydediyordu ve benim fark ettiğimi görünce yüzündeki kendini beğenmiş gülümsemeyi silmek istedim. “Neye bu kadar sevindiğini bilmiyorum; Beni kötü adam gibi göstermek için görüntüleri düzenleyebilir misin? Mağazadaki tüm kameralar emrimde! Kocamın kim olduğu hakkında bir fikriniz var mı?!” Sonunda çığlık atıyordum.

  • Bilgilendirme: "Karen" normal olanın ötesinde hak sahibi veya talepkar olarak algılanan beyaz bir kadın için kullanılan aşağılayıcı bir terimdir. Genellikle bu kişiler sıkıcı, iftiracı, geçimsiz ve ırkçıdır. Türkiye'de ise aşağılamak için kullanılan Kezban ismi Karen ile kısmen aynı anlama gelir.

"Bir şeyi değiştirmek zorunda değilim." Mırıldandı ve aptalca bir şey yapacağımı umarak kaydetmeye devam etti.

O zaman Ricky'nin (gündüz müdürü) bize doğru geldiğini gördüm; Adamı sekiz yıldan fazla bir süredir tanıyorum ve hiçbir zaman tek bir kötü deneyimim olmadı. Rahatsızlıktan dolayı bana kredi vermeyi teklif ettiğinde şok oldum -sanki çocuğun çalmaya çalışması umurunda bile değilmiş gibi-. Mesele para değildi, o insanlar mağazadan men edilmeliydi! Ölü bedenimin üzerinden o kadın paçayı sıyıracaktı! Muhtemelen kasabanın her yerinde aynı numarayı yapmayı planlıyordu! Birinin bir şeyler yapması gerekiyordu!

Ona özür dilemesi için bir şans daha verdim ve (kibarca) polisi aramadan önce kaydı silmesini istedim. Ne dedi biliyor musun? "Devam et, ırkçı!" Buna inanabiliyor musun? Daha fazla yalanın yardımcı olacağını mı düşündü? Beni korkutmaya mı çalışıyordu? hala bilmiyorum.

Polis geldiğinde hikayelerimizi dinlemek için bizi ayırdılar; Küçük telefonunu her saniye açık tuttuğunu görebiliyordum. Belli ki onu tutuklamayacaklardı ama buna göz kulak olmaları gerekiyordu; on yıl sonra çocuğa ne yaptıracağını kim bilebilir, ama bu daha sonrası için bir endişeydi. Acil öncelik, videoyu silmesini sağlamaktı. İnsanlar artık kayıtlarla çok şey yapabilir ve o k*ltağın beni çekmesine izin veremezdim; Memurların bu kadarını bile yapamadıklarını duyunca şaşırmayacaksınız!

Video tam da korktuğum gibi düzenlendi ve o s*rtük kendi konuşmasını bitirdiği kısmları çıkardı geriye sadece beni çığlık atmaya teşvik ettiği kısımlar kaldı; gün sona ermeden önce James de dahil olmak üzere yüz binlerce insan tarafından videom görüldü. Hayatımda hiç bu kadar utanmamıştım. Marketten güvenlik görüntülerini istedim; Bunun olmasına izin verdikten sonra en azından yapabilecekleri tek iyi şey bu olurdu. İlk başta bana vermek istemediler, ama onlara kocamın kim olduğunu hatırlattığımda, üslubu çok çabuk değiştirdiler; şimdi, New Orleans'tan döndüğümde kopyalarım teslim alınmaya hazır olacak; Şehirde yapmam gereken bazı özel alışverişlerim var ve bunu evde konuşamayacağım için buraya başkalarının şiirsel adaleti takdir edebileceği bir yere geldim! Bir vudu bebeği satın alacağım! Bu akşam bir güncelleme yapacağım.



——————


Geri döndüm! Bazılarınıza çılgınca gelebilir ama New Orleans yakınlarında yaşasaydınız buna siz de inanırdınız. Bu oyuncak bebeklerin neler yapabileceğini gördüm. İlk defa kullanabilmek için yeterli bir nedenim oldu ama yine de dikkatli olmam gerekiyor. Mağazanın güvenlik kasetlerini yayınlamamaya karar verdim; Herkesin umursamadığımı düşünmesine izin vermek daha iyi… her ihtimale karşı. Bir oyuncak bebek alıp kullanmanın ne kadar kolay olduğunu düşünürsek, krediyi Karma'ya bırakmak daha akıllıca olur.

Talimatlarla birlikte gelmedi, ancak bana satan hoş bayan, ona tüm hikayeyi anlattığımda nasıl çalıştığını göstermekten mutlu oldu. Ben de memnunum çünkü her zaman lanetlemek istediğin kişiye ait bir şey eklemen gerektiğini düşünmüşümdür; Kendi saçımı kullanmam gerektiğini bilmiyordum ama sadece sahibinin kullanabilmesi mantıklı. Ne de olsa kazalar oluyor ve biz kimseyi öldürmeye veya sakat bırakmaya çalışmıyoruz; Sadece kullandığım zaman kadının yüzünü hayal etmem gerekiyor!
Belki onun ağzından başlarım; Ortak nezaket konusunda sert bir derse ihtiyacı var! Sıradaki ise hırsız eller olacak ve Çocuk Koruma Hizmetleri kısa süre içinde onunla iletişime geçecek. Kim bilir hangi koşullarda böyle davranırlar. Çocuğu ondan yeterince çabuk uzaklaştırırlarsa, belki hala kurtarılabilir. Yoksa, 18. doğum gününden önce silahlı soyguna başlayacak, sözlerime dikkat et! Bebeği bana satan kadın bile çocuğa karşı acımasız davrandığını söyledi. Bu şeyi hazırlayacağım, yakında döneceğim!


——————


Oyuncak bebekte çok yanlış bir şey var... Madam Voya'nın talimatlarını harfiyen yerine getirdim! Ya bana kötü mal sattı ya da kendi ürünlerinin nasıl çalıştığını bilmeyen bir aptal! Her iki durumda da yarın sabah ilk iş geri döneceğime inansan iyi olur! Şehir dışında yaşadığım için beni soyabileceğini düşündüyse, fena halde yanılıyordu!

Aklımı bakkaldaki o değersiz, hırsız kadınla doldurdum ve ağzına bir parça koli bandı yapıştırdım. Yine de aniden ağzım kapandı; Çığlık bile atamıyordum! Panik içinde bandı çıkardım ve cildim dudaklarımdan koparılırken oyuncak bebekten tüy parçaları koptu! Kanıyor ve ağrıyorlar; yemek ya da içmek acıtıyor!

Yatağa gidiyorum; Yarın için iyice dinlenmek istiyorum. Açıldığında o lanet dükkânın dışında beklemeyi planlıyorum ve tam bir geri ödeme, yeni oyuncak bebek ve bir özür alana kadar gitmiyorum! Nasıl gittiğini size bildirmek için yarın akşam döneceğim, o zaman sonunda intikamım başlayacak!


——————

Bir toplum hizmeti eylemi olarak başlayan şey, en kötü kabusum haline geldi. Emin olun, mahvolan sadece benim hayatım olmayacak; Eğer paçayı kurtaracaklarını sanıyorlarsa fena halde yanılıyorlar!

Dün gece, yatmadan önce bebeği şifonyere koydum. Uykuya dalmak kolaydı ama gece yarısı korkunç bir acıyla uyandım - sanki biri kafamı duvara çarpmış gibi. Karanlıkta çığlık atarak doğruldum ve James bir lambayı açtı; şifonyerin yanında duruyordu, benim bağırmamdan kafası karışmış ve korkmuştu. Ne yaptığımı asla bilememeliydi.

Oyuncak bebek yerde yatıyordu, kocam karanlıkta tökezlediğinde devrildi; fark etmemişti bile, ben de ona bunun sadece bir kabus olduğunu söyledim. Yatağa gelip ışıklar tekrar kapandıktan sonra, tuvalete giderken lanet şeyi kaldırdım. James bu sabah işe gidene kadar lavabonun altı onun için güvenliydi.
Duşta, kafatasımın arkasında güzel bir yumru buldum.

Bebeği dolgulu bir çantaya koymaya karar verdim ve dolabı karıştırırken yatağın üzerinde bıraktım. Yolda sadece birkaç küçük şey vardı, ancak onları hareket ettirmek için geçen saniyeler içinde Sonny ve Cher yeni bir oyuncak bulduklarını düşündüler. Sıcak nefeslerini yüzümde hissettiğim anda neler olduğunu biliyordum; Çağrıldıklarında gelmediler ve olay olduğunda olabildiğince hızlı hareket ediyordum.

Dişler bileğime kapandı ve sertçe çekildi; En yakını temizlerken düştüm. Cher eğlenirken vücudum iki yana sallandı ve bu ancak Sonny'nin çenesi bileğime kenetlendiğinde durdu. Sonra halat çekme oynadılar; Elimin kopacağını sandım ama sonunda çılgın çığlıklarım arasından isimlerini duydular ve bebeği düşürdüler.

Daha sonra ne olduğundan tam olarak emin değilim; Sonny ve Cher'in suçlanmadığını anlıyorum… her şey karardı… ama köpekler iyi, kesinlikle iyi! Aslında, şimdi kulübelerinde uyuyorlar…

Her neyse, bileğimi ve ayak bileğimi sararken yaprak gibi titriyordum bu titreme acıdan ya da korkudan değildi, sadece sağlam bir öfkeydi. Hâlâ New Orleans'a dönmem gerekiyordu, bu yüzden dişlerimi sıktım ve ittirdim. Siz kuzeyliler, G.Y.K'nın gerçekte ne anlama geldiğini anlamayabilirsiniz, ama bu "Güneyde Yetiştirilen Kızlar" ve biz s*ktiğimin işinden bahsediyoruz!

Bebeği geride bırakmaya cesaret edemedim; Planladığım gibi paketledim ve çantayı arka koltuğuma bağladım. Bir saatten kısa bir süre sonra Madam Voya'nın önünde duruyordum; Ona her yarayı gösterdiğimde yüzü ifadesizdi, "Bana 'acımasız ol' dediğini hatırlıyor musun? İyi?! Umarım mükemmel bir sigortanız vardır; Sebep olduğun tüm acı ve ıstırapların telafisiyle birlikte bundan doğan her doktor ve terapist faturasını ödeyeceksin!” Çığlık atarken yüzümdeki kırmızı sıcaklığı hissedebiliyordum.

"Bebek düzgün çalışsaydı, neden olduğu yaralanmalardan da sorumlu olur muydunuz?"

Yüzüne dokunan ilk duygu belirtisi bir sırıtmaydı ve ben öfkemi zar zor bastırdım. "Zihin oyunlarını genellikle burada dolanan aptallara sakla. Bu bir iş! Sen mal satıyorsun ve ben sana para verdim; Nothing Else Matters! Şimdi, bunu düzeltecek misin yoksa polisi ve Better Business Bureau'yu aramam mı gerekiyor?"

Gözleri büyüdü ve yere düştü; çok daha yumuşak bir sesle, "Hatayı belirlemek ve sizi çözmek için bebeği görmem gerekecek," dedi.

Aramızdaki tezgahın üzerine koydum ve o dikkatle inceledi, hatta büyüteç altında kontrol etmeye gitti. Birkaç dakika sonra, “Bu çok garip; Başladığınızdan beri amaçlanan hedefi gördünüz mü? Bunların onun da başına gelmesi mümkün mü?”

Bu beni şaşırttı; Bana zarar verdiğinde, sosyal medyayı kontrol etmek için bir neden göremedim, ancak onaylaması sadece birkaç saniye sürdü. Bayan Jackson'ın Facebook profiline tıkladığımda Bayan Voya da görmek için eğildi. O anda durumumu tamamen unutmuştum; Yanık saç kokusu burun deliklerime ulaşana ve tüm kafa derim yanana kadar tüm odağım yükleme sayfasına odaklandı.

Oyuncak bebek, lambanın sıcaklığına bırakılarak alev aldı; Uzandım ama Madam daha hızlıydı. Şaşırmış numarası yaptı ve neredeyse yaltaklanan bir şekilde özür diledi ama tek kelimesine bile inanmadım. Önemli olan tek şey, oynadığı her numarayı geri almaktı. Ona çok basit bir seçim yaptım; ya beni kara büyüsünden kurtarabilirdi ya da ben polisi arayabilirim.

“Sorunu hemen çözeceğim; çok kolay bir süreç” ya da öyle iddia etti.

Tezgahın altından bir kristal aldı, gözlerini kapadı ve kristali bebeğin yüzeyinde takip ederken ilahiyi söyledi. Dokunduğu her yerde gıdıklandığını hissedebiliyordum ama kadının yaptığı hiçbir şeye güvenmiyordum. Bildiğim kadarıyla oyuncak bebekle olan bağımı güçlendiriyordu ve sonunda oraya yalnız gitmenin ne kadar aptalca olduğunu anladım. Hareketlerinin gerçekten neler yapabileceğini bilmenin hiçbir yolu yoktu.

Kristal rutinini bitirdiğinde ilk fırsatta bebeği alıp kaçmayı planladım ama niyetimi anlamış olmalı. Bir eli hâlâ oyuncak bebeğin üzerindeyken kristali bırakıp yerine bir bıçak aldı. "Bunu yapmalı! Eve kadar yolu tekrar sürmeden önce bir test yapalım, olur mu Karen?" Giydiği sırıtış saf şeytaniydi ve gözleri sadistçe bir zevkle parlıyordu.

Bıçağı başının üzerine kaldırarak tezgahın üzerinden uzandım ve onu geriye doğru ittim. Sadece birkaç adım sendeledi, ama ihtiyacım olan tek şey buydu. Bebeği kaptım, arabama koştum ve krankla geri gitmek arasında Bayan Voya'yı pencerede çılgınca gülerek görmek için yeterli zamanım oldu. Tekerleklerim tersine dönerken, "Benim adım Katie!" diye bağırarak onu ittim.

Hızıma bakmadan eyaletler arası uçtum ve çıkışımdan sonra hızıma devam ettim. Sirenler dikiz aynamı doldurana kadar ne yaptığımın farkında değildim. Tabii ki, korkunç şansım devam etti; Hız yaptığımı anlıyorum ama memur açıkça bir güç yolculuğunda çaylaktı. Deneyimsiz birinin tek başına çalışmasına neden izin verdiklerini anlayamıyorum.

Temas anından itibaren gereksiz yere kaba davrandı ve tek kelime edemeden beni arabadan dışarı çıkmaya zorladı! Ben sadece durumumu açıklamaya çalışıyordum; Bunun acil bir durum olduğunu anlaması gerekiyordu ama dinlemedi! Ben açıklamaya çalıştıkça o daha çok sözünü kesti; sonra ayıklık alan testi yapmaya çalıştı! Hayatımda hiç bu kadar aşağılanmadım! "Kocamın kim olduğu hakkında bir fikriniz var mı?! Zaten kovulduğunun farkında mısın?! Yüzümden çekilmeni ya da üstlerini aramanı tavsiye ederim!” Hayatım boyunca hiç bu kadar öfkeli olmamıştım; Sözlerimi zehir gibi tükürdüm.

O da yapmadı; beni tutukladı! Buna inanabiliyor musun! Onu tehdit ettiğimi söyledi! Arama yapmama izin vermeden telefonumu aldı ve bebeğimi ya da çantamı almama izin vermeden arabayı çekti! Zekaya benzeyen biriyle konuşmadan önce dört kahrolası saat nezarethanedeydim. James'le yaptığım telefon görüşmesi orgazmdı. Bir saat içinde özgürdüm ve şüpheli bir şekilde Bayan Voya ile aynı soyadına sahip olan memur ücretsiz izne ayrıldı; pervasız sürüş suçlaması bile düştü. Bak, kocam hakkında blöf yapmıyordum.

Sıradaki sorun ise çekici firması; Arabamı bulduğumuzda zaten kapalıydılar, bu yüzden geri almak için sabahı beklemek zorundayız. Bebek içeride güvende olmalı, ama elimde olduğunda daha iyi hissedeceğim. İlk başta yapmam gerekeni yapacağım – Google, laneti nasıl tersine çevirebilirim. Bayan Voya, o şeyden kesin olarak kurtulduğumda yüzümü gördüğü güne pişman olacak; Yarın başka bir güncellemeyle döneceğim - o zaman göreceksiniz!

——————


Ohh, bu Voya kurnaz, kurnaz bir k*ltak tamam; Muhtemelen fazla zamanım kalmadı ama sahip olduklarımı çok akıllıca kullanmayı planlıyorum. Onun ihlallerinin bu kaydını yayınladığımda, hayatımın geri kalanını onunkini sona erdirmeye adayacağım. O önde olduğu sürece mutlu öleceğim; ve eğer biraz zaman kalırsa, belki Bayan Jackson'ı da ziyaret ederim.

Tahmin edebileceğiniz gibi, oyuncak bebek gitmişti; arabam aslında gece boyunca tahrip edildi ve eksik olan tek şey oyuncak bebekti! Buna inanabiliyor musun? 

Bununla ne yaptıklarından emin olamıyorum, ancak burun deliklerime hapsolmuş kokuşmuş kokuya, yapışkan cildimde gezinen böceklere ve geride bıraktıkları ağrılı, kaşıntılı ısırıklara bakılırsa, bebeği bir şeyle kapladıklarını tahmin ediyorum. Bala benzer ve bir çöplükte veya lağımda bırakır. Böcekler içime daha da derine iniyormuş gibi geliyor; Vücudumda üremeye başlamaları an meselesi ve yumurtadan çıkmadan ölmek istiyorum.

Ölmeden önce hedeflerimi tamamlayabilirsem, bir güncelleme daha göndermeye çalışacağım. Değilse, burada olduğunuz için teşekkür ederiz. Beni unutmayın arkadaşlar; Bana yapılan haksızlıkları hatırla ve bunu dinleyen herkese bildir. Voya ve Bayan Jackson hâlâ dışarıdaysa, toplum için bir tehlikedirler ve ne pahasına olursa olsun durdurulmaları gerekir. Lütfen cinayetim yanlarına kalmasın! Ben Katie'yim, Karen değil!

KAYNAK: Page Turner / Voodoo Karen

Yorumlar

  1. Umarım Katie amacına ulaşır 🥺

    YanıtlaSil
  2. Beynim yandı bu neydi😲 ben ablan😜

    YanıtlaSil
  3. Kendimi öyle bir kaptırmışım ki bi an katie nin amacını ben mi gerceklestirsem diye düşündüm çok akıcı ve başarılı ♥️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar